Monday, April 6, 2015

Schwarzkopf Gliss hair repair with liquid keratin complex

Hej! Okej,stvarno nisam dugooo pisala...ii..nemam nikakav izgovor haha. Stvarno mi je zao :(,ali evo me sada tu pa hajde da pocnemo :).


Prije nekoliko dana moja kosa je odjednom počela da me ne sluša i postala je suva i bez-životna.Za mene nema ništa gore nego kada mi kosa odjednom takva postane. Zato sam se ja  odmah  spremila i otišla do najbliže kozmetičke prodavnice gdje sam posle dugog vremena razmišljanja i biranja izabrala ovaj,Schwarzkopf proizvod.Htjela sam da kupim veće pakovanje,ali sam ipak odlučila da uzmem dva manja da bih ja to isprobala.Evo kako je djelovao:







Pakovanje je malo i dovoljno za jednu upotrebu. Čim se otvori mora se iskoristiti jer nema čepa.Ja sam jednu bočicu već iskoristila,a ovu sada na slikama ću za par dana.Tekstura je ista kao i kod regeneratora,ima bijelu boju i jako prijatan miris.Lako se rasporedi na cijelu kosu.( ne mogu da vam pokažem kako izgleda tekstura,zaboravila sam da slikam kada sam prala sa prvom bočicom :/)






Po upustvu sam stavila sadržaj bočice na mokru,opranu šamponom kosu i ostavila da djeluje jedan minut i zatim ispara mlakom vodom.Čim se ispere primjeti se razlika,kosa je postala mekša.Čim sam je osušila primjetila sam njen sjaj i mekoću.Ovaj proizvod joj je ''vratio život.'' Kosa takodje se lakše raščešljava i miris je ostao na kosi nekoliko sati.Stvarno odličan proizvod,baš ono što mi je trebalo :).


Sastojci



I to bi bilo to! Kako vam se svidjeo? Da li ste ga i vi koristili?Naravno,preporučujem ga svima! U ovakvom pakovanju košta,kolio se sjećam oko 3km.

Hvala na čitanju i komentarisanju <3
Bye!

4 comments:

  1. Meni je ovo malo pakovanje fenomenalno! Inace, mislim da nije isto kao standardno vece pakovanje, ova mala pakovanja su kao tretmani sa proteinima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlični su nema šta :) Eto vidiš nisam znala da se razlikuju,ali još bolje ako je tako! :D

      Delete
  2. bas super izgleda ovaj proizvod,i meni treba neki takav,u poslednje vreme kosa mi je nikakva :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste odličan,preporučujem ti da odmah odeš da kupiš ovaj proizvod,haha

      Delete