Wednesday, October 22, 2014

Alverde makeup

Zdravo svima! Znam,znam rekla sam da cu pisati redovno ali jednostavno nisam imala vremena! Kada mi prodje ova guzva u skoli probacu bar 2-3 posta sedmicno da napisem.
Evo prije dva dana   sam bila u dm i odlucih da probam alverde sminku.Do sada je nisam nikada probala ali za sve postoji prvi put! :)


1.Alverde 07 Flamingo rumenilo.

Boja me je privukla da ga kupim. Ima slicnu boju mojih obraza kada se zacrvene pa odlucih da ga kupim.  Nisam bas nesto nade polagala u njega ali ispostavilo se da je odlican. Daje odlicnu bojicu koja traje i traje!  Treba samo paziti da se ne pretjera posto je pigmentirano. I da, teze se nanosi preko Garnier BB kreme.
Izvor

2.Alverde duo bronzer.
Mjerkala sam ga ih! Nisam znala da li da ga ugrabim ili preskocim,ali posle citanja raznih rezencija odlucih da ga ipak kupim. Dostupan je u dvije nijanse,njezne barusnaste teksture obogacene sa uljem jojobe i makadamije. Daje lagano preplanuli izgled na licu.Meni se svidja kako mi lice posle njega izgleda! Preporucujem! :)

izvor

3.Alverde ruz.
Ovaj ruz sam prvo htjela sestr dati ali ona nije bila tu,otputovala je pa sam ga ipak zadrzala (heh 3:)) Ja inace obozavam ruzeve u malo jacoj boji ali nije bilo pa sam kupila ovaj (a i kao sto rekoh nisam ni trazila sebi  mislila sam da cu sestri pokloniti). Meni se svidja, jeste da boja nestane posle nekoliko sati ali nema veze :).
izvor



I to bi bilo to! Jeste li vi probali alverde smiku? Kako vam se dopala? Svoja misljenja podijelite u komentarima!
Hvala na citanju!


Bye!!











6 comments:

  1. Alverde ruz me je privukao izgleda lijepo. Nisam ni ja probala njihovu sminku ali znam da su im ostali proizvodi odlicni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I jeste lijep narucito ako volis blage boje (a ne kao ja). :)
      Sminka im je super nije sada nesto vau ali je sto se tice cijene i jos to da je 100% prirodna odlicna je :D

      Delete
  2. Ja obožavam Alverde! <3 Uz essence i Catrice najdraža marka kozmetike :) Zanimljivo mi bronzer izgleda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da,imaju super šminku a i nisu skupi. :) Bronzer je meni odličan,preporučujem ti ga. :D

      Delete
  3. Volim i ne volim Alverde, neke proizvode jako volim kao što su njihovi ruževi i rumenila, ali puderi no no no probala i proslijedila dalje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pudere nisam probala a i ne namjeravam jer sam čula da ne valjaju.A što se tiče ruževa i rumenila odlični su :)

      Delete