Wednesday, April 8, 2015

Recently bought stuff #4

Hej! Pre nekoliko dana sam bila u dm,i kupila par stvarčica,pa odlučih da vam pokažem! :)
Let's start!















1.Balea Maska za kosu sa vanilom i bademovim mlijekom.
Već duži period nisam kupovala maske za kosu,jednostavno ih ne koristim toliko.Ipak,tada sam odlučila da uzmem ovu maskicu.Prvo što mi se svidjelo kod nje je miris.Miris me podsjeća na ljeto i more,obožavam ovakve mirise.Koristila sam je do sada samo jednom,i mogu reći da je super.Stavlja se na predhodno opranu kosu i ostavi se da stoji 2 minuta.Čim se ispere primjeti se razlika,kosa postane mekša i dobije na sjaju. Miris ostaje kraći period na kosu,ali to i nije bitno :). Sve u svemu super maska za kosu.



2.Nivea roll on sensitive dezadorans.
Ja  nisam neki veliki fan Nivea dezadoranasa,ovaj sam kupila jer mi je prvi pao pod ruku haha.Ne sadrži parfeme ni alkohol.Što se tiče zaštite ne traje ni blizu 48h.Kod mene ostaje oko 10 sati,što je po meni sasvim dovoljno.Ne iritira kožu.


3.Alverde losion za tijelo sa kakaom i hibiskusom.
Miris mu je predoobar,podsjeća na čokoladu.Ja inače obožavam Alverde losione za tijelo,tako da čim sam naišla na ovaj kupila sam ga.Losion je super,koristim ga posle tuširanja i,naravno, koža mi nije suva. Brzo se upija i miris ostaje na koži oko pola sata zatim iščezne. Sve u svemu super losion kao što se može i očekivati od Alverde! :)



4.Schauma keratin strong regenerator za kosu.
Kao što ste primjetili u poslednjih par dana sam kupila nekoliko proizvoda za kosu,ali šta ću kad mi se sve dopalo,hhaha.Ovaj regenerator ima odličan miris jako mi se svidja.Sadrži keratin za obnavljanje strukture kose i smanjuje lomljene vlasi.Kosa se takodje lakše raščešljava,dobije na sjaju i na mekoći.Super regenerator.


I to bi bilo to!Kao što ste vidjeli nisam kupila mnogo stvari,ali šta je tu je haha.
Kako su vam se svidjeli proizvodi? Jeste li probali neke od njih?

Hvala na čitanju i komentarisanju!<3
Bye!

P.S.Pripremam jedno iznenadjenje za vas,i to još danas! :)

6 comments:

  1. maska za kosu izgleda odlicno,kao i losion za tijelo :).

    ReplyDelete
  2. Schauma regenerator sam i ja koristila i pomogao mi je,odlican je :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. DA,baš pomaže i super je za oštećenu kosu

      Delete
  3. Po ko zna koji put vidin tu masku za kosu, god damn it, svaki put zaboravim uzet. -_-" :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha,vjeruj mi znam kako ti je i ja tako za milion stvari -.- xD

      Delete