Sunday, February 8, 2015

Deborah Milano Definitive volume maskara

Hej! Već sam rekla da ću napisati post o Deborah Milano maskari,pa evo ga i taj postić. :)

Ja imam duge trepavice koje nisu guste tako da uvijek trazim maskaru sa volumenom.Moram priznati da sam naišla na jako dobre maskare i Deborah maskara je samo jedna od njih ali je pri vrhu moje liste :).


Ovaj brend u prošlosti nisam kupovala jer nisam znala kakav je i šta me čeka,ali sam na preporuku drugarice ipak uzela ovu maskaru i nisam se pokajala. Pakovanje joj je jednostavno a četkica je gusta i odlično mi prekrije svaku trepavicu i oboji je u tamno crnu boju koja ističe  trepavice.



Posle dva sloja se vidi velika razlika. Trepavice dobiju volumen i tu crnu boju.Ali ja ne nanosim više od dva sloja jer onda mi se trepavice krenu zalepljivati jedna za drugu i to ne izgleda lijepo. Ponekad se može desiti da  se neka grudvica pojavi ali to je samo kada sam u nekoj žurbi pa moram maskaru na brzinu nanijeti.
Maskara veoma dugo stoji na očima,i ako  vam dojadi lako se skida.




Sve u svemu odlična maskara i u budućnosti ću definitivno morati da kupujem još proizvoda od ovog brenda :).
Kako se vama svidjela maskara? Jeste li je vi probali?



Hvala na čitanjnu <3
Bye!

























2 comments:

  1. Pakiranje izgleda zanimljivo :D Ja sam nedavno na poklon dobila essence multi action maskaru i četkice mi izgledaju slično, ono, basic ali rade :D Nadan se da ću naić na ovu negdi kad potrošin ove što imam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od essence tu maskaru nisam probala ali sad sam pogledala slike, izgledaju slično :).
      Meni je ova maskara odlična tako da ti je preporučujem :D

      Delete