Saturday, June 13, 2015

May Favorites

Hej! Dugo se nismo kuckali,i zao mi je zbog toga. Poslednjh 15 dana sam bila u Crnoj Gori na odmoru tako da tamo nisam imala wi fi sve vrijeme,a i kada sam ga imala bio je jako slab tako da sam odlučila da ne pišem ništa :/
Završio nam se jedan (meni) topao mjesec i počinje nam dugo iščekivano ljeto i ja sam presrećna zbog toga! E sada hajde da pogledate moje favorite proteklog mjeseca :D
P.S.Neke slike nisam slikala a potrošila sam te proizvode tako da sam morala sa interneta skidati :/















1.Babylove Krema sa cinkom i kamilicom.
Ovo je jedna od molih omiljenih krema ikada. Vjerovatno ste već čuli za nju jer je skoro svi hvale,a ja je prije nisam uzimala ali sam ipak odlučila da je provjerim.Uzela sam manje pakovanje ali čim potrošim ovo kupujem novo i veće!
Tekstura kreme podsjeća više na neku pastu a ne na kremu i jedino što mi smeta jeste to što se teze razmazuje,nema mirisa. Kremu koristim na licu i cink je  super  za crvenilo koje nestane u kratkom vremenu posle nanošenja kreme. Takodje i bubuljice brze sa njom nestaju,što mi se jako svidja! :) Krema je odlična i preporučujem svima koji je nisu probali da je odmah probaju! :D





2.Garnier Pure Active 3u1 wash,scrub,mask
Ovo mi je drugarica poklonila jer njoj nije bilo odgovarajuće i ja sam na početku bila skeptična ali kada sam  probala meni je jako prijalo na koži i tako da sam  ipak  zadržala.Ima teksturu sive boje i moze služiti sa pranje,masku i piling lica.Moram reći da je agresivan preparat i da isušuje kožu.Takodje sam čitala da kod nekih ljudi izaziva nove bubuljice.Ja sam u čudjenju zašto kod mene radi sasvim odlično jer moja koža je jako osjetljiva,ali zadovoljna sam neću da lažem :).Potrošila sam ovaj proiyvod dok sam bila na odmoru,a yaboravila sam slikati :_






3.Alverde krema za pranje lica za problematičnu kožu.
O ovom preparatu necu nista da pričam jer će uskoro post o njemu :)




4.Aura absolute Matte Velvet feel long lasting lip cream.
O jednom ovakom ružu sam pisala u jednom od prijašnjih postova ali sada sam kupila ruž nove boje :).Radi se o boji 612 ili Matte mess. Boja podsjeća na svijetlo ljubičastu i meni se jako sviđa.Kao što sam i prije pisala aplikator nije baš najprecizniji ali aplikacija je jednostavna jer se ruž neće brzo osušiti,te zato imam vremena da ispravim pogreške koja sam napravila :) Sve u svemu odličan mat ruž!




I to bi bilo sve što se tiče kozmetike nisam toliko puno kupovala ali tu je šta je :).

E sada kao što sam rekla i u prošlom postu vrijeme je za film koji mi se najviše dopao u proteklom mjesecu.

Film se zove The Blind Side ili Mrtav ugao i  bazirana je po istinitoj priči.Vjerovatno ste ga već odgledali i ja sam ovo mi je ne znam koji put da ga gledam i uvijek mi je odličan :) U filmu se radi o
  Michaelu Oheru, Afro-Amerikancu i beskućniku, porijeklom  iz razorene porodice kojeg udomljuje bjelačka porodica  Tuohy kako bi mu pomogla da ispuni svoj puni potencijal. U isto vrijeme, njegova prisutnost u njihovim životima navesti  će ih na mnoga samo-otkrića u vlastitim životima. Živeći u novoj okolini, mladi tinejdžer morat će se suočiti s potpuno drugačijim životnim izazovima.
Odličan film sa tužnim,zabavnim i sretnim trenutcima! Definitivno must watch :D




I to bi bilo to! Još jednom izvinite zbog ne pisanja i u sledećim danima očekujte više postova! :D
Da li ste vi probali neke od proizvoda? Kako su vam se svidjeli?

No comments:

Post a Comment