Thursday, June 18, 2015

Alverde krema za pranje lica za problematičnu kožu

Hej! Kao što sam i u porošlom postu rekla,vrijeme je z



a recenziju Alverde kreme za pranje lica. :D

Prije dvije sedmice sam potrošila svoju prijašnju kremu za pranje lica,i odlučila sam da isprobam neku novu kremicu. Tražila sam neku prirodnu bez mnogo hemije u njoj i neku koja naravno nije toliko agresivna.Naletjela sam na ovu Alverde kremu koja mi se učinula odličnom i odmah sam je kupila.




Dolazu u tubi od 100ml i košta oko 6KM. Sadrži ljekovito blato i namjenjena je koži skolonoj pojavi mitisera,suvoj,masnoj i mješovitoj koži. Jako je blaga, ne isušuje i ne djeluje nikako agresivno na kožu što je veliki plus kod mene.Koristim je uveče i koža lica bude nježna i ne isušena. Ne uklanja bubuljice (ja to i nisam ni očekivala) ali zato smanjuje crvenilo.Čitala sam da i dobro skida šminku ali to još nisam isprobala i ne vjerujem da i hoću,jer imam druge preparate za to.





Tekstura ima boju gline i sličan miris,koji se meni ne svidja ali nije jak pa da bi smetao.
Prije nanošenja na lice pomješa se sa malo mlake vode da bi se bar malo zapjenila mada se uopšte i ne pjeni.Ne izaziva peckanje čak iako slučajno dospije na pridjele oko očiju.




Sastojci




Alverde proizvodi mi se još više svidjaju od kada sam otkrila ovu kremu i naravno u buduće ću tražiti još nekoliko njihovih proizvoda za njegu jer Alverde nikad dosta! :)

2 comments:

  1. Ja koristim toniranu kremu i jako mi odgovara, tačno bih kupila doživotne zalihe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha znam,i ja bih tako za mnoge proizvode :D

      Delete