Thursday, August 14, 2014

Le petit marseillais karite,mlijeko i med

Kao sto vec znate,ovaj proizvod se vec dugoo nalazio u mojo wish listi ali evo napokon kupih ga i ja! :)
Mnogo me je privlacio i jedva sam cekala da ga kupim, i evo sada kada sam ga kupila rijesih da napisem moje misljenje o njemu.Pa da pocnemo!

Kao i uvijek,kada dodjem sa mora moja kosa bude bez zivotna i jako ostecena.Ne znam zasto,da li zbog sunca,soli ko ce ga znati.I uvijek mi treba neki jako dobar sampon da je ozivi.Evo sada rijesih da uzmem i ovaj hvaljeni Le petit marseillais sampon za suvu i ostecenu kosu.On je novi kod nas na trzistui nisam prije bila upoznata sa njim i inace sa ovom markom robe.
Kupila sam ga juce u dm prodavnici i jedva sam cekala da ga probam.Glavni aduti su mu karite mlijeko hranjivih svojstava, bogato biljnim lipidima i med poznat po hranjivosti i omeksavanju kose.Miris mu je blag i naravno podsjeca na med.Postoji i regenerator i maska za kosu,njih nisam probala ali namjeravam.E da se mi vratimo na sampon, posle pranja kosa mi je opet bila ona stara sjajna i mekana kosa.Ja sam prezadovoljna ovim samponom!Odusevio me!

Kosa mi je puna sjaja i jako je svilenkasta.Ovaj sampon preporucujem svima sa suvom i ostecenom kosom jer ce je  itekako oporaviti! :D
Da li ste vi probali ovaj sampon ili neki drugi iz marke Le petit marseillais?Kako vam se dopao?Slobodno komentarisite i dijelite svoja misljenja!

Byee!

No comments:

Post a Comment