Friday, August 15, 2014

Recently bought stuff

U ovakvim postovima cu pisati o stvarima koje sam nedavno kupila.Ovakvi postovi izlaziti ce svakih 10-15 dana.Nadam se da ce vam se dopasti!












1.Balea vitamin sampon.
Kupila sam ga pre nekoliko dana i jako sam zadovoljna.Kosa mi bude super sjajna i meka i dobije volumen.Miris mu i nije tako dobar ali moze proci ;).Ali jedino sto ne valja jeste to sto se kosa jako brzo umasti.Gledala sam po ostalim blogovima i nisam jedina koja ima taj problem.:/
2.Avon sprej za tijelo od tresnjinog cvijeta.
 Prosto obzavam ovaj miris!Podsjeca me na proljece.Ne mogu nikako da ga se ''namirisem''
Inace,sprej je odlican, osvjezave i hidrira kozu koja kasnije ima slatkast miris.Prskam se sa njim cijeli dan haha :D.Super je i preporucujem ga.
3.Avon pastel pink lak za nokte.
Super lakic za nokte.:) Ima,kao i sto sam naziv kaze,pastel pink boju.Veoma dugo ostaje na noktima sto mi se jako svidja.Super je i kao neka podlogica za sare i tako te stvari.



4.Essence stay all day senka za oci.
Bila sam bas juce u dm prodavnici i  konacno nasla ovu senku za kojom sam dugo tragala..Mogu vam reci da sam jako zadovoljna.Veoma dugo ostaje na ocima i moze se naci u ralicitim bojama,Ja sam uzela ovu rozu ali ima ih o u plavo,ljubicastoj,braon...i u mnogo drugih boja.:)


















 5.Max factor erace korektor za lice.
Cim sam potrosila svoj voljeni Essence korektor odmah sam otrcala u dm da ga nadjem.Ali dok sam ga trazila za oko mi je zapao ovaj Max factor korektor i odlucih da umjesto Essence uzmem njega.Nisam se pokajala,odlican je!Super sakriva sve nepravlnosti na licu i svjetlije je boje. Preporucujem svima!


I to bi bile neke nove stvari koje sam kupila.Nadam se da vam se svidio moj novi post :).
Jeste li vi probali neki od navedenih proizvoda?Je li vam se dopao?Slobodno komentarisite i dijelite svoja misljenja :)

Bye!






















2 comments:

  1. Taj Balea šampon sam mjerkala jer su mi svi njihovi šamponi do sada odgovarali, ali eto taj ću zaobići, zadnje što mi treba je dodatno mašćenje :/
    Također, bilo bi dobro da počneš stavljati vlastite slike ili da barem ostaviš link izvora odakle si kopirala iste. To je, po meni fer :)

    ReplyDelete
  2. Pa i jeste najbolje zaobici ga :/
    Ma znam i ja, vec sam u jednom stavljala svoje nego mi se sada pokvario foto-aparat pa cekam da se popravi :/.Pocecu od sada ostavljati linkove,nadam se da dosad nisam izazvala nikakve probleme :).

    ReplyDelete