Friday, August 8, 2014

Wish List


Evo rijesih i ja da napravim ovu popularnu wish listu koju ovih dana svi prave.Inace ja samo kupujem sta mi padne pod ruku,tako da i nemam neki plan kada se radi o shoppingu.;)

















1.Vichy Idealia BB krema.
Moj prvi proizvod je Vichy BB krema koju vec dugo zelim,ali nikako da je kupim.Kazu da se prilagodjava svakoj vrsti koze i da ima UV filter i da u trenutku daje blistav sjaj sivom tenu.Jedva cekam da je napokon kupim!


2.Le petit marseillais sampon sa medom
Ovi samponi su se pojavili nedavno i kod nas na trzistu i ja mislim da su odlicni.Citala sam,i mnogi kazu da da su odlicni.Ja zelim da kupim onaj sa medom za suhu i ostecenu kosu,posto mi je kosa bas u groznom stanju i treba nesto da je ozivi.Mislim da je ovo pravi proizvod za moju kosu.


3.Essence how to make nude eyes.
Ova paleta se ne moze naci kod nas i mnogo sam tuzna zbog toga :/.Pakovanje mi je preslatko i zelim gaa!!
Dobije se i upustva kako napraviti tako zvani ''nude'' luk ociju.Jako mi se svidja i ako ne dodje ubrzo kod nas selim se u drugu zemlju ;).
4.L'Oreal mega volume miss manga.
Ovu maskaru vec dugoo zelim ali nikako da je kupim.Jako mi se svidja i kazu da daje onaj ''manga'' luk ociju.Moze se naci u crnoj,ljubicastoj i tirkiznoj boji.Imaju Grlo cetkice je fleksibilno tkz.fleksor sistem.To dozvoljava punu rotaciju cetkice.


I to bi bilo to za moju wish listu.Nadam se da vam se svidjela.Da li ste vi probai neki od ovih proizvoda? Kako vam se dopao?Slobodno komentarisite i podijelite svoja misljenja :)

Bye!



P.S.Izgleda da opet necu imati internet konekcije 3 dana,posto sam na moru, i necu pisati nove postove :(















2 comments:

  1. nešto od Le petit marseillais je i na mojoj wish listi :D

    ReplyDelete
  2. Ja nikako da ih kupim,sve nesto houcu ali uvijek zaboravim,a bas me privlaci sampon.:)

    ReplyDelete