Friday, August 29, 2014

Dr.Pasha Shea butter sapun

Heej svima! Znam da nisam dugo pisala i zbog toga se stvarno izvinjavam. Ali evo danas cu da napisem novi post! :)
Pa da pocnemo!



Neki dan sam bila u shoppingu i odlucila sam da probam neke Dr.Pasha proizvode.Mozete ih naci u dm prodavnicama,cijene im idu od 6km pa sve do 30km,sve zavisi koji proizvod kupujete.Znam da su poskupi ali odlucila sam da ih ipak probam posle mnogo raspitivanja na intrenetu.Kupila sam sapun i kremu.
Dr.Pasha proizvodi su nastali u Bosni i Hercegovini i 100% su prirodni. Mozete od njih naci sapune,meleme,mirisne svijece,kreme...Danas sam odlucila da pisem o Dr.Pasha She butter sapun sa arganovim uljem,a o kremi cu u sutrasnjem postu.
Dr.Pasha Shea butter sapun sa arganovim uljem je visenamjenski proizvod koji mozete koristiti za pranje lica,tijela ili ruku. Miris mu je savrsen, to me je malo iznenadilo posto sam mislila da mu i nece biti neki posto je prirodni sapun. Blag je i aromatican i daje predivan osjecaj!






Koza posle njega bude mekana i glatka, i sto je najbolje osjecaj ostaje i dugo posle pranja!
Pakovanje mi je preslatko! Izgleda tako ''royal'' sa svim tim sarama i bojama.







 Definitivno preporucuejm svima! Kao sto am rekla mozete ga naci u dm drogeriama po cijeni od 12km :D

Byee!

P.S.Izvinite zbog slika, kamera mi se skroz pokvarila. Ocekujem novu uskoro :/























No comments:

Post a Comment