Thursday, August 7, 2014

Sta je u mojoj torbi za plazu?

Eto nekad dodje i moje vrijeme da odem na more.Bas mi je falilo onih 10 dana na suncu bez briga i obaveza,a posebno sada kada kod nas kao da i nema ljeta :/.
Kada idem na plazu ja ne nosim puno neke kozmetike i proizvoda,samo ono najbitnije.Pa evo nekih stvari koje ja nosim na plazu.


















1.Chicco krema za suncanje SPF 50.
Ovu kremu i ne koristim bas,koristila sam je jedino na pocetku dok nisam malo pocrnila. Volim da je stavljam na lice i na ramena,gdje najbrze pocrvenim. Lijepo se razmazuje i ima miris kao i ostale kreme.Super je za osjetljiviju kozu i testiran je na alergije.Preporucujem svima koje traze super zastititu.


2.Garnier krema za samopotamljivanje.SPF 20
Odlicna!Koristila sam je nekoliko puta i puno mi je pomogla,koza mi bude meksa,i bolje tamni a miris se zadrzava i posle kupanja :).Preporucujem!


3.Balea sprej za tijelo i lice.
Ovaj sprej je odlican ako vam pri suncanju postane vruce.Super osvjezava,ali jedina je mana sto se brzo potrosi :/. Ja sam ga evo vec potrosila posle 4 dana.Ali bar nije skup! ;)

4.Kantarionovo ulje.
Ovo i nije neki kozmeticki proizvod ali nema veze haha :).Super je ako zelite da brze pocrnite a i prodaje se na plazi i veoma su jeftini.Mislim da su dosada svi vec probali jedno.


5.RayBan naocare.
Naravno nigdje bez mojih RayBan-ovica ;).























To bi bilo to! Nadam se da ste uzivali.Jeste li vi probali neke od ovih proizvoda? Kako su vam se svidjeli?Slobodno komentarisite i ostavite vasa misljenja :).










1 comment:

  1. Ja sam koristila Balea sprej za tijelo i dopao mi se.Da samo sto se brzo potrosi

    ReplyDelete