Saturday, August 30, 2014

Dr.Pasha krema sa arganovim uljem

Hello everbody! Kao sto znate juce sam pisala o Dr.Pasha sapunu sa arganovim uljem,danas je doslo vrijeme za kremicu. Pa da pocnemo!

Ovaj proizvod sam mjerkala dugo prije nego sto sam ga kupila. Nekako nisam znala da li da se usudim posto i nije tako jeftinia.Ali cim je dosao popust u dm otisla sam prva da ga zgrabim! I posle par dana koristenja odlucila sama da napisem post o njoj.

On sadrzi  visoke kolicine nezasicenih masnih kiselina, ukljucujuci i linoleinsku kiselinu, koja stiti i regenerise kozu. Masne kiseline takodje stimuliraju medjustanicnu oksigenaciju, koja pomaze u vracanju osnovne ravnoteze vode i lipida u hidrolipidnom sloju koze. Na taj se nacin sprecava sudenje koze i gubitak elasticiteta, sto znaci sprecavanje nastanka bora, te koza postaje meksa i zategnutija.Arganovo ulje ne zacepljuje bore i vrlo brzo se upija.
Takodje je dobro za tretiranje raznih ekcema.
Prvo sto me je iznenadilo kod kreme je miris. Tekstura joj je cudna podsjeca na melem, malo masnija i ne bih preporucivala da e mazete na kozu ako nemate suvu kozu.

Takodje pakovanje joj je odlicno,obozavam njihova pakovanja!

Takodje moja sestra je imala neki ekcem iza uha i koristila je ovu kremu.Posle samo 2 dana ekcem joj je skroz nestao! I nravno krema je 100% prirodna kao i svi dr.Pasha proizvodi :D

I to bi bilo to! Nadam se da vam se svidjelo.
Da li ste vi probali ovu kremu ili neki drugi dr.Pasha proizvod? Slobodno komentarisite i podijelite vasa misljenja :D

Byee!





2 comments:

  1. Nisam probala ni jedan dr.Pasha proizvod ali namjeravam, jer ih stvarno svi hvale :).

    ReplyDelete
  2. Ja ti ih preporucuje jer su odlicni! :)

    ReplyDelete