Monday, August 18, 2014

-Giveaway-

Hello everyone!U cast 1000 pregleda pripremila sam vam jedan mali giveaway :)Nije nista posebnosamo mali znak zahvalnosti :).Nisam ni jedan proizvod probala,ali sam birala ono sta bih.Pa da vas vise ne smaram,da pocnemo!
Prije pocetka,kamera mi otkazuje i pravi mutne slike,nadam se da vam nece smetati. :/






















Evo sta sam vam pripremila:

1.Balea krema za tusiranje mlijeko&med.
Nisam ga probala,ali sam uzela jedan primjerak i za sebe :).Na etiketi pise:Jedinstvena njegujuca formula koja sadrzi polyfructol stiti kozu od isusivanja.pH neutralan.Miris mu je prelijep.Nadam se da ce vam se svidjeti.


2.Balea aloe-vera sampon za sve tipove kose i osjetljivo vlasiste.
Na etiketi pise:Za sve tipove kose i osjetljivu kozu glave.Sa vitaminom B3 i provitaminom B5.Dermatoloski isprobano.Miris mu i nije nesto specifican,slican nekim ostalim samponima.Mislim da je  dobar :)


3.Balea maska za lice jagode&jogurt.
Ova maskica mi je zapala za oko i nisam mogla a da ne uzmem i sebi jedan primjerak :).Mislim da je odlicna jedvaa cekam da je probam.Na etiketi pise:Sa ekstraktom jagode i jogurta.Upotreba:U debljem sloju nanijeti na ociscenu kozu lica i ostaviti 10-15 minuta.Ne ispirati!Ostatke ukloniti papirnom maramicom.Koristiti 1-2 puta sedmicno.




4.Alverde so za kupanje macadamia&karite.
Takodje mi nisam mogla a da ne uzmem i sebi jedno pakovanje.Jedva cekam da se bucnem u kadu i opustim se :).Na etiketi pise:Sa morskom solju i maslinovim uljem.Ne sadrzi sinteticke mirise,bojila ni konzervanse.Sirovine su pretezno iz kontroliranog bioloskog uzgoja.Upotreba:Dodati u toplu vodu i opustiti se 15-20 minuta u kupki. Nadam se da cete stvarno uzivati uz ovih 20 minuta provedenih opustajuci se ;)



I to bi bili svi proizvodi koje sam vam kupila :).Kao sto vidite proizvodi su vezan za takoreci ''ciscenje'' tijela :).Nadam se da ce vam se svidjeti!


E sada,kako uci u giveaway :)
Komentarisite bilo sta,kao npr.enter giveaway,giveaway...Pobjednicu cu proglasiti 23.avgusta na blogu naravno :).Koga proglasim neka mi se javi u e-mail (flamingoart37@gmail.com) da se dogovorimo oko adrese i tih stvari :D.
Good luck! :)
Note:Ja ne biram pobjednicu!

Bye!





11 comments: