Wednesday, August 6, 2014

July favourites

Evo prodje jos jedan (ne tako) ljetni mjesec.Odlucila sam da za ovaj post napisem o mojim omiljenim proizvodima koje sam koristila u proteklom mjesecu.Mislim da cu ovakve postove pisati na kraju svakog mjeseca,ako vam se svidi naravno :).















1.Balea After Sun kupka za tijelo.
Skida so,hlor i ostatak kreme za suncanje.Odlicna kupka! Miris potsjeca na plazu i na more sto mi se jako svidja.Takodje hladi i cuva kozu od isusivanja nakon suncanja.pH neutralno.Preporucujem svima.




                                                                                                    2.Maybelline Baby Lips.


Definitivno moj omiljeni balzam za usne!Tako lijepo mirise,regenerise i ostavlja fini trag na usnama.A tek pakovanje,soo cute!Postoji 6 vrsta:Peach Kiss,Pink Punch,Hydrate,Cherry Me,Mint Fresh i Intese Care.Takodje Baby lips nudi hidrataciju koja traje i do 8 sati.












3.Maybelline The Rocket Volum' Express.
Napokon i ja skupih pare za ovu maskaru koja mi se vec dugoo svidjala.Trepavicama daje izrazeni volumen od korijena do vrhova.Odlicna je i trepavice mi budu OVOLIKE ;) Nema sta predobro!


4.Nivea Pure&Natural mlijeko za tijelo.
Obozavam ga! Odlicno mirise i super se upija.Kazu da je Natural i ja im vjerujem.Odlican je i za malo problematicniju kozu.Toplo preporucujem.



I to bi bilo to! Da li vam se svidio ovakav tip posta?I zelite li i sledeceg mjeseca da napisem slican?Komentarisite i ostavite vase utiske :).


Bye!















6 comments:

  1. meni se svidjaju ovakvi postovi,samo nastavi! :)

    ReplyDelete
  2. Uvek volim da pročitam ovakav post, jer upoznam neki dobar proizvod. Nisam probala ni jedan od tvojih favorita, maskara mi je zanimljiva :).

    ReplyDelete
  3. volim baby lips, a želja mi je isprobati i ovu popularnu Rocket volume maskaru :D

    ReplyDelete
  4. Hvala vam :D! Inace maskara je predobra morate je probati ;)

    ReplyDelete
  5. Ovo Niveino mleko je predobro,inače sam luda za Niveom ali ovo mi je najbolje do sad :)

    ReplyDelete