Tuesday, August 5, 2014

Maybellin Baby lips

Jeste li posustali pod Baby Lips manijom? Ja nisam,cim sam cula da dolazi i kod nas (napokon) odmah sam obisla sve dm prodavnice da bih ih napokon uzela u ruke. Prvo sam kupila jedan,pa dva,tri..i sve tako dok ih nisam sve pokupovala.Znam da mnogi govore:O cemo tolika frka oko njih? To sam se i ja pitala dok ih nisam probala.Pakovanje im je prekjut miris i ukus im je takodje jako sladak.U stavi,kada bolje razmislim sve oko njih je preslatko! :).


Nisu puno skupa i dolaze u vise boja i pakovanja.Postoji 6 vrsta: Cherry Me,Peach Kiss,Mint Fresh,Pink Punch,Intese Care,Hydrate.Baby Lips neguje usne odmah po nanosenju i obezbjedjuje hidrataciju koja traje i do 8 sati.



Moze se reci i da su blagi ruzevi posto ostavljaju fini trag na usnama.
Odlicni su i mnogo mi se svidjaju.Jedino to sto su malo labavi pa imate osjecaj da ce ako padne da se polomi.Preporucujem svima!

To bi bilo to.Koji ste vi Baby Lips probali? Da li vam se svidjaju?Slobodno komentarisite,pitajte i predlazite! :).
P.S.Izvinite zbog stalnog mjenjanja izgleda,zelim da nadjem neki odgovarajuci pa cu ga ostaviti. I da imamo i nasu novu stranicu! https://www.facebook.com/pages/All-about-fashion/1442424129372821 :)

Bye!










6 comments:

  1. Ja imam Pink Punch i Peach Kiss i mnogoo mi se svidjaju! Planiram da ih kupim sve.
    I inace super ti je ovaj najnoviji izgled bloga,jako mi se svidja,ja ga ne bih vise mjenjala :)
    A stranicu cu da posjetim obavezno!

    ReplyDelete
  2. Haha,znam taj osjecaj. :)
    Hvala ti,da i meni se svidja novi izgled i mislim da cu ga zadrzati.
    Na stranici nisam jos uvijek nista objavila ali namjeravam :D

    ReplyDelete
  3. Ja obozavam Baby Lips,ne mogu bez njih nikako.Imam Hydrate,Cherry me i Peach kiss.naravno jos cu ih kupiti ;-)Smo mi se ne svidja sto na mojim usnama ostaju 2-3 sata i onda postanu nevidljivi :-/
    Da i meni se svidja novi luk,bas je cute.

    ReplyDelete
  4. I ja vjeruj mi! Ja nemam takav problem,probaj staviti deblji sloj :).
    Hvalaa

    ReplyDelete
  5. Joj ja ih samo gomilam, baš sam bolesnica. Volela bih da probam grapewine ali nažalost ne može se naći kod nas :(

    ReplyDelete
  6. Haha, pa ko nije lud za njima? Ma ja sam ih isto jedva nasla i to mi je i drugarica donosila neke sa mora.

    ReplyDelete