Monday, February 16, 2015

January Favourites

Hej! Prošao nam je još jedan zimski mjesec i vrijeme je za favorite! :D





















1.Balea gel za tuširanje sa mirisom liljana i crne maline.
Ah taj miris! Podsjeća me na ljeto i na slatkiše,odličan miris da nam malo skrene pažnju sa tmurnih dana i vrati nas u ljetne.Ima predivnu roze bojicu.Odličan gel!



2.Biotanica krema za lice
Krema sa uljem kantariona za suvu kožu lica.Ja sam baš naletjela na neki sapun za ice koji mi je potpuno osušio kožu i pošto sam potrosila svoju prijasšnju kremu pd hitno mi je trebala nova i uzela sam ovu. Odlična je super hidrira kožu.Takodje sadrži vitamine A,D i E.Prirodna zaštita protiv sunca. Čak sam primjetila da ako se baš svako veče nanosi uklanja i stare fleke na licu. Može se naći u apotekama i jeftina je :)


3.Maybelline Colordrama olovka za usne
Kao što možda znate da sam pisala o jednoj ovakvoj olovki već prije,ali ovo je sada druga nijansa,150 Fuchsia Desire.Ima jarku pink boju  koja dolazi do izražaja na svjetlijem tenu. Tekstura je kremasta i ne isušuje.Uzimajući i u obzir da je cijena niska olovka je odlična. :)


4.Maybelline Colorama Blush 101
Nisam ništa posebno očekivala od ovog rumenila jer  prethodni Colorama proizvodi koje sam probala nisu me toliko oduševili. Ali pogriješila sam jer me je ova nijansa oduševila. Dovoljno je da jednom predjem četkicom na licu i dobijem odličan rezultat.U sebi sadrži shimere i ima prelijep sjaj. I dugo ostaje na licu. :) Koa što vidite da sam ga već puno potrošila :D  Odlično rumenilo!


5.Essence liquid ink eyeliner.
Tuš mi se jako svidja i uvijek se nekako vratim njemu. Jeftin je i ima četkicu sa kojom se lako barata.Čak i neki skuplji koje sam probala nisu mu ni blizu.Na mom licu ostaje i do 6 sati. Ima gušću teksturu i kao što sam rekla super se nanosi može se lako napraviti i tanka i deblja linija na oku. Definitivno preporučujem :)




I to bi bilo to! Jeste li vi probali neke od ovih proizvoda? Kako su vam se svidjeli?



Hvala na čtanju
Bye! <3

6 comments:

  1. moram i planiram kupiti Essnceov tuš :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odličan je, a i vidim da je mnogim ljudima omiljeni :)

      Delete
  2. Trenutno koristim organsku kremu sa puževom sluzi (znam eewwwww hahahah) i ona mi je pomogla oko mitesera i sa par fleka koje imam po licu, ali je eh, brate, cijena ko suvo zlato, ain't nobody got money fo dat. Ta Biotanica krema mi izgleda ko nešto što želim nabavit čim ovu potrošim :) Inače i sama volin ovako pristupačne i kvalitetne stvari, sad i ja želim probat Colorama olovku za usne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha znam čula sam za tu kremu kod mene je stalno reklamiraju na tv-eu
      Ma što pristupačnije to bolje! :D

      Delete
  3. Od navedenih sam probala samo Essence i meni je također favorit, najbolji eyeliner na svijetu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. U potpunosti se slažem,odličan eyeliner! :)

      Delete