Saturday, February 7, 2015

Liebster Blog Award

Hej! Nedavno sam tagovana od strane Emilije i Dragane (obavezno posjetite njihov blog,predivan je klik)
Postavile su mi nekoliko pitanja i evo mojig odgovora :)


1.Koji je vaš omiljeni parfem? 

Imam više omiljenih parfema,ali onaj kojeg ću izdvojiti je Avonov Little Black Dress. Za mene je miris ovog parfema očaravajući! :)


 2.Top 3 proizvoda za usne?
Na prvom mjesu je naravno Baby Lips koji obožavam,Melem za usne i Labello lip butter.Ova tri proizvoda su mi odlična!


3.Omiljena manekenka/model? 
Hmm...Ja i nemam omiljenu jer nisam u tim stvarima ali neka bude Victoria Beckham.Ona je jedina i koju znam. Haha,šalim se naravno :)

4.Poznate ličnosti čijem stilu šminkanja i oblačenja se divite?
Pa sada trenutno i nemam nekoga kome se nešto previše divim ali eto  izabrala bih Biljanu Tipsarević ili Marziu Bisognin. Ona mi je preslatka,a i ima odličnu odjeću. 

5.Koji komad nakita najviše volite da nosite?
Ja, što se tiče nakita sve obožavam ali eto izabrala bih ogrilice. Imam ih milion :)

6. U kojoj državi biste najviše želele da živite?
Bolje je pitanje u kojoj ne bih željela haha. Francuska,Engleska,Njemačka,Japan...Ali trenutno imam najveću želju da odem u Japan, jer moram vam priznati da posle što sam odgledala  nekoliko anime-a i anime filmova  imam tu neku želju da odem u Japan. (weeaboo) 

7. Koja vam je trenutno omiljena pesma?
Uh i to je poteško pitanje jer imam baš veliki broj pjesama koje obožavam i slušam neprekidno.Eto izdvojiću Wings of Butterfly i Radioactive :) Nekako te pjesme obožavam.

8. Gde sebe i vaš blog vidite za 5 godina?
Ne znam da li mi vjerujete ali ja još nisam odlučila šta ću da upišem. Treća sam godina Gimnazije i nisam odlučila šta ću poslije nje,to jeste nisam tačno odlučila čime ću se baviti dalje jer želim biti sve i svašta (ako me razumijete hahah) A što se tiče bloga nadam se da ću i dalje ga nastaviti pisati jer uživam u ovome šta radim :). 


9. Da li imate omiljeni citat? Koji je?
 Trenutno ne. Čula sam ih mnogo ali ih zaboravim. 

 10.Koje su vam omiljene aplikacije za uredjivanje slika?
 Najčešće ih uredjujem preko sajta PicMonkey (možda ste primjetili neke slike ovdje što su:)) a na telefonu omiljena mi je PicsArt,fenomenalna je :) 

I to je bilo to! Hvala još jednom za tag uživala sam odgovarajući ja vas sve koji čitate tagujem da odgovorite na ova pitanja! :)

Hvala na čitanju 
Bye!

2 comments:

  1. Oprosti, ali mislin da te volin. <3 HIM je okej, neću divljat, ljubav, ljubav! Oduševin se kad naiđen na Himsterke po blogosferi :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha,tačno znam kako se osjećaš! <3 HIM mi je na vrhu liste omiljenih bendova! <3 :)

      Delete