Tuesday, January 27, 2015

Recently Bought Stuff

Heej! Okej znam,znam da nisam dugoo pisala i jako mi je žao zbog toga.Jednostavno nije mi bilo do pisanja jer sam prezazuzeta oko raznih stvari poslednjih dana, i svašta se desilo u mom privatnom životu. Izvinite još jednom mnoogo i znam da sam obećala  da ću pisati redovno ali eto. :( Ali hajdemo mi da predjemo na temu! :)
Bila sam pre nekoliko dana u shoppingu,nisam nista puno kupila ali hajde da vam  pokažem nove stvari :D
















1.Essence Glow in the dark lak za nokte.
Očekivakla sam  puno više od ovog laka. Treba nanijeti dva sloja laka na nokat sa ili nokat bez laka. I onda bi u mraku nokti trebali zasvijetliti. Poslije nanošenja nokti dobijaju neku mlijekastu boju,kao što je i napisano na laku.Ne mogu reći da ne svijetle ali jako brzo se ''isprazne'' pa se moraju na svijetlosti puniti.
Kao što sam rekla puno više sam očekivala,ništa posebno.


Izvor

2.Wash&Go Šampon za kosu Herb Extract 100% volumen
UZela sam ga jer je bio na nekoj akciji kao dva šampona po cijeni jednog. Uzela sami nisam se uopšte pokajala meni je super. Volumen se naravno odmah primjeti nakon sušenja kose i ostaje duži period. Miris je prijatan i jako se pjeni. Kosa bude mekša i mirisljavija :).


Izvor


3.Deborah Milano Definititive volume maskara
Ova maskara me je oduševila! Samo ću reći da je odlična jer izlazi jedan postić samo o ovoj maskari!
:D

Izvor



4.Golden Rose ball blusher 01
Inače ne volim ovakve vrste rumenila ali odlučila sam da dam ovom šansu. Meni se dopao, posle korišćenja ostaje rozikasti sjaj na obrazima koji ostaje duži period. Takodje,veoma je mekan na koži :). Sve u svemu super je! :)
Izvor

4.Maybelline Color Drama olovka za usne.
Super olovkica,a i ima zanimljiv oblik,nije kao svakodnevna olovka za usne :). Ja sam uzela nijansu minimalist ona u sebi sadrži šljokice koje se baš i ne primjete na usnama.Za cijenu koju sam platila za olovku ona je sasvim okej :)


Izvor


I to bi bilo to! Još jednom  jako se izvinjavam zbog ne pisanja!Nadam se da vam se dopao postić!
Jeste li vi koristili neke od ovih proizvoda? Kako vam se čine?


Hvala na čitanju!
Bye!!

2 comments:

  1. Ooo jedva čekam post o maskari :D Imam essence svjetleći nadlak koji ne svijetli ahahhahah A eno mi ga u kolekciji, sad će mu 2 godine, koristila ga 1 put, ali neka ga, poslužit će ko nadlak kad potrošim ostale :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uskoro ce postic :) Ma znam i ja sam se razočarala ali i to što kažeš poslužiće nekako haha :D

      Delete