Friday, April 17, 2015

Nivea 3in1 Micellar cleansing water

Hej! Sjećam se da prije godinu dana nema ko da nije imao neku micelarnu vodicu,i ja sam takodje imala nekoliko njih.Ali kada sam ih sve potrošila nisam kupovala više (ne znam ni ja zašto). Ali prije 5 dana naletimim u  dm-u na ovu Nivea micelarnu vodu i odlučih da je kupim,jer mi se učinila kao dobra.
Posle nekoliko dana testiranja evo moje recenzije :)



 

Nive micelarna vodica 3u1 duboko čisti lice,nježno uklanja šminku sa lica i sa očiju i osvježuje kožu. Takodje sadrži  hidrogenizovano ricinusovo ulje i ulje od groždja. Za sve tipove kože.
Meni ona jako dobro skida šminku,a i super otapa maskaru i ajlajner sa očiju.Meni je prije bilo teže ukloniti šminku sa očiju ali sada sa ovom vodom sve ide brže :)




Umasira se u kožu pomoću tufera ili malo vatice i u nekoliko pokreta skine se sva šminka.Takodje nema potrebe za ispiranjem.Na etiketi piše da je kompatibilnost sa kožom dermatološki oftalmolaški dokazana.
Ova vodica je meni odlična,i kada ne nosim šminku i predjem vatom po licu,micelarna voda ukloni svu prljavštinu sa lica. U dm je koštala 9,90km i dolazi u pakovanjnu od 200ml.Jedina stvar što mi malo smeta je što imam osjećaj da mi je lica posle vodice lepljivo,ali i to prodje posle nekoliko sekundi


Sastav



Sve u svemu odlična micelarna voda i naravno,nastaviću da je koristim i u budućnosti :)


Jeste li vi probali ovu Micelarnu vodu?Kako vam se svidjela? :D

Hvala na čitanju i komentarisanju <3
Bye!

No comments:

Post a Comment