Wednesday, April 8, 2015

Its giveaway time!

Two posts in one day whaat?! Haha,šalu na stranu,kao što ste primjetili u naslovu its giveaway time! :)
Odlučila sad da je vrijeme da ja vas malo nagradim i zahvalim vam se što čitate i posjećujete moj blog!

Evo šta sam vam pripremila:





















 Alverde losion za tijelo sa kakaom i hibiskusom,Balea showergel purple kisses,Classic Lipstic,Essence sjenka za oči i Handmade ogrlica iz ''Jewelry'' prodavnice

Tu su neki od proizvoda koje sam ja koristila,kao što su Balea showregel,Alverde losion o kojem sam pisala u prethodnom postu i Manhattan maskara :).Tako da su proizvodi provjereno dobri,haha.



E sada kako učestvovati:

 1.Lajkujte stranicu na fejsbuku klik
2.I ovde dole u komentarima napišite kako se zovete na fejsbuku i napišite npr.Enter giveaway

I to je to to što trebate da uradite da bi ste ušli! :) Pretty simple.
 Pobjednica će biti objavljena 12.4. na blogu i na fb stranici!
Good luck! <3

11 comments: