Monday, September 22, 2014

120colorspallete eyeshadow BH cosmetis

Ovaj post nikako da napisem, sve nesto hocu ali uvijek zaboravim. Pa se napokon sjetih danas.
Pa da pocnemo!
BHcosmetics je iz USA (ukoliko se ne varam) i jedino se moze naruciti jer ne drzi ni jednu prodavnicu.I najvise sto vollim jeste sto nije testirano na zivotinjama! :)
Prije nego sto krenemo da napomenem da sam ovu paletu dobila prije godinu dana(zato izgleda korisceno) i dobila sam je  zahvaljujuci mom drugu kojim se ovim putem jakoo zahvaljujem i ne moze se naruciti kod nas ili u drugim okolnim zemljama :( Imaju shipping samo za nekoliko zemalja u Evropi :/
Pogledajte njihov sajt >>http://bhcosmetics.com/
Pa da pokazem moju paletu!

U ovakvim paletama i samo ime kaze dobije se cak 120 boja! To je odlicno jer mozete nositi uz svaku kombinaciju. Samo izaberete i stavite.



Sjenka je vrlo kvalitetna i ne spada dugo vremena. Odlicno! Za svaku priliku i za svaku komibanicju.


Mislili ste da je to to, e pa nije ima tu jos sjenki :D Stvarno ne znam kako to sve istrositi haha :D

                                                          I LOVE IT SO MUCH!


I to bi bilo to. Da li vam se svidjela sijenka? Napisite svoja misljenja u komentarima.
Hvala na citanju!
Bye!














4 comments:

  1. Super su mi te BH palete, ali ja više volim nude nijanse, neke smećkaste i sl, ovo je malo prejako za moj ukus :D
    Iako tu vidim i poneku nijansu koja bi mi se svidjela :D

    ReplyDelete
  2. Znam i meni je malo pretjerano i ja volim nude nijanse ali sa ovoliko boja uvijek se moze nesto iskombinovati.:)

    ReplyDelete
  3. Jao kolika si ti srecnica! Ja ovu paletu ne bih ispustala iz vida haha :D

    ReplyDelete