Wednesday, December 24, 2014

Vichy Normaderm

Hej! Nedavno kada sam išla u apotelu da nabavim neku kremu vidjela sam Vichy Normaderm proizvode.
Posle par minuta doobrog razmišljanja odlučih da ih ipak uzmem.Uzela sam tri proizvoda:gel za umivanje,kremu za lice i puder :)
Evo moje rezencije:




1.Vichy gel za umivanje
Odličan blagi gel za umivanje. Koristi se ujutu i uveče,nema neki poseban miris.
Naravno super očisti kožu i ona  bude meka i glatka posle korišćenja. Meni je super,preporučujem ga svima :)
Izvor



2.Vichy hidratantna krema za kožu sa nepravilnotima
 Odlična! Jedna od najboljih krema za njegu lica koju sam probala.Posle par korišćenja suva mjesta na licu su u potpunosti nestala,takodje lice mi nije vise masno.Mris je veoma osvježavajući.
Bubuljice koje su mi se nalazile na čelu su jako brzo nestale,i puder sada bolje izgleda na meni :)
Koristim je uveče i ujutru.
Izvor

3.Vichy Normaderm Teint puder
Lagan,nemasna struktura,matiranje i do 8 sati i odlično prikrivanje nepravilnosti.
Idealan za masniju kožu.Ima osvježavajući miris i podsjeća malo na bb kremu. Super mi prekriva sve nepravilnosti. Koristim nijansu 25 nude i ona mi odličn stoji.Preporučujem :)


Izvor



I to bi bilo to! Jeste li vi pobali neki od ovih proizvoda? Kako vam se svidio?
U komentarima podijelite vaša mišljenja. :)


Hvala na čitanju
Byee!





























4 comments:

  1. Nisam prije probala nijedan Vichy normaderm proizvod ali sam citla mnoge postove o njima i obavezno moram probati :)

    ReplyDelete
  2. Nisam ništa probala,malo su mi skupi :D
    Ali me stvarno privlače,odišu kvalitetom :)
    Super post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa i jesu malo skupi,ali zato vrijede svaku paru haha :D
      Hvala! :)

      Delete