Saturday, December 13, 2014

November Favourites ❤

Heej! Znam da je jakoo kasno za favorite jer je novembar već odavno prošao,ali šta da se radi bila sam jako prebukirana zbog škole -_-(sada tek primjetim koliko sam malo postova napisala,grozno)
Mislim da već znate moje izgovore na pamet (hahah) pa biilo bi bolje da ih preskočimo i bacimo se na listu :)
















1.Vichy Normaderm krema za lice
Odlična krema,veoma mi   je pomogla. Krema je za sva lica sklona nepravilnstima. Kupila sam je u apoteci jer me je zainteresovala. Ja posto imam masnije lice (naručito na predjelu čela) mi je trebala ovakva krema i odmah posle par korišćenja može se primjetiti odlično poboljšanje.Miris joj je baš oscvježavajući i jako brzo se upija. Preporucujem je svima!
Izvor

2.Bale krema za ruke i nokte
Odlična kremica za zimsk
i period,malo pakovanje nosam svuda sa sobom. Kada sam otvorila kremu nisam ni znala da će me dočekati takav prelijepi miris. Krema se brzo upija i ostavlja ruke dehidriranim.

Izvor
3.Avon Glimmerstick olovka za usne
Već dugo vremena nisam koristila olovku za usne ali pre nekoliko sedmica nalatejela sam na ovu i odlucih da je kupim.Uzela sam Mystery Mauve nijansu koja mi se dopala. Moram priznati olovkica me oduševila i od tada je redovno koristim. Preporučujem! :)

izvor
4.Alverede Roll on
Jedan ovakav Roll on sam već imala ali drugog mirisa. Znam da sam bila veoma zadovoljna pa sam odlučila da uzmem ovaj.Miris mu je prelijep i odličan je za osjetljivu kožu ispod pazuha. Navedeno je da štiti 24 sata,ali na meni trjaje oko 5 sati.Sve u svemu odličan i ja obožavam ovu Alverde kolekciju.
Izvor


I to bi bilo sve!
Jeste li vi probali mneke od ovih proizvoda,kako vam se svidjeo? U komentarima pišite i podijelite svoja mišljenja :)

P.S.Još jednom se izvinjavam zbog ovolikog kašnjenja,nadam se da sada kada uskoro krene raspust moći pisati bar 4 postića u jednoj sedmici. Moraću da ustanovim raspored postavljanja :D


















2 comments: