Friday, November 28, 2014

ReviScar

Hello people!
Mene muči jedan problem a to su ožiljci od bubuljica. Ožiljci su me već dugo vremena nervirali jer se ožiljak sa od sebe pojavi! Ja niti cjedim niti diram bubuljicu ali nekako on se pojavi. Nije da ih je puno ali se nalaze na licu pa se lako uoče. Jednog dana mi je bilo dosta prekrivanje tih ožiljaka pa sam prosto otišla kod dermatologa koji mi je preporučio  Dr.Kozarev ReviScar kremu za tretman ožiljaka.






Krema je učinkovita,na pakovanju je pisalo da treba 2-3 mjeseca da prođu da bi se vidjele drastične razlike. Ali evo kod mene posle pola mjeseca dana može se primjetiti velika razlika.Jeste da je spor,ali odličan je po pitanju ožiljaka. Takođe može koristi se za sve vrste ožiljaka a ne samo od bubuljica,tako da je i za to odličan.Može se naći u apotekama.



Tekstura mu je ''ljigava'' ali brzo se upija. Stavlja se na prethodno očišćenu kožu  dva puta na dan. Super je i to što se odmah preko njega može stavljati i šminka.

I to bi bilo to! Ja ću naravno nastavim sa tretmanom ožiljaka sa ovom kremicom.Stavrno je svima preporucujem jer je meni jako pomogla. :)


Hvala na čitanju!
Bye!
P.S.izvinite zbog slika kamera mi ne radi pa sam morala telefonom slikati :(

4 comments:

  1. Baš mi je drago da ti je pomogla ova kremica :)

    ReplyDelete
  2. Stvarno si me zainteresovala, jer i muku mučim sa ožiljcima. Da li možes da mi kažes koja je cena ove kremice? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tačno znam kako ti je :/ Gel je koštao oko 16KM u ,,MojaApoteka'' :)

      Delete