Thursday, November 13, 2014

October Favorites ❤

Zdravo svima! Evo prodje nam jos jedan jesenjski mjesec i kao sto znate vrijeme je za favorites!
Pa da pocnemo.


















1.Essence i love glam  powder eyeliner
Pas priije nekoliko sedmica mi je ponestalo mog eyelinera pa odlucih da probam neki novi. Ovaj mi je zapao za oko i ako i nije bas ta vrsta eyelinera koju ja koristem ali ipak odlucih da ga probam. Lako se nanosi i ima laganu ''khol'' teksturu.Ne traje bas toliko dugo ali to je meni sasvim dovoljno.  Samo ga je malo teze nanijeti pa je ovaj ipak za neke spretnije :).

Izvor:www.savvysassymoms.com

2.Rimmel salon pro lak za nokte Ultra Violet
Ovakvu divnu bojicu laka jos duze vrijeme nisam vidjela! Na prvi pogled me je privukla. Ima preijepu lavandastu boju. Najvise sto mi se svidja kod ovog laka (posle boje naravno) mi je cetkica koja je perfektna za nanosenje! Cetkica je kratka i ''debela'' i odlicna je! Stvarno svima preporucujem. :)
Izvor:wiolka94.blogspot.com

3.Garnier regenerator za kosu sa lavandom i ruzom
Posto sam svoj nedavno potrosila bacila sam se na trazenje novog. Garnier regeneratore nisam bas puno koristila ali znam da sam imala neka odlicna iskustva pa sam se odlucila da probam ovaj. Jao kada sam ga otvorila i kad je zamirisao ih! Haha,ne stvarno miris mu je prelijep za trenutak se preselim na neki livadu punu lavande i ruza :). Kosa postaje meksa na dodir i sija od ljepote. Odlican regenerator definitivno preporucujem!
Izvor:online.idea.rs
4.Dove purely pampering kupka sa bademom i hibiskusom
Dove kupke prije i nisam koristila dok nisam potrosila svoju staru kupku i odlucila da uzmem ovu Dove.
Nisam se uopste pokajala stvarno je odlicna i miris joj je prelijep.Tekstura je kremasta i jako se pjeni ima taj slatki bademasti miris. Sadrzi 1/4 hidratatne kreme i koza ostaje meka hidratizirana posle kupanja. Veoma mi se dopao i svima ga preporucujem :)
Izvor:scandieuro.hr


I to bi bilo to! Jeste li vi probali neke od proizvoda? Kako vam se svidio? Komentarisite i podijelite vasa misljenja.:)


Hvala na citanju
Byee!















6 comments:

  1. Ja sam taj lajner kupila odavno i moram da priznam da se jos nisam usudila da ga isprobam. :D Mozda bi mogao da prodje kao crna senka pre nego kao lajner. Lavandica je bas lepa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je eyeliner super, moze proci odlicno i kao senka :) Lavanda je prelijepa nema sta haha :D

      Delete
  2. Ja imam drugi Essence tuš i malo je reći da sam prezadovoljna... Cijena i kvalitet koji pruža su skroz nesrazmjerni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mene Essence proizvodi jos uvijek nisu iznevjerili :) Odlicni su!

      Delete
  3. Koliko mi je ovaj lakic divan! Boja mu je odlicna bas mi se svidja. Definitivno moram da ga kupim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlican i boja i sve. Odmah se baci na shopping :)

      Delete