Friday, November 14, 2014

Update

Heej narode!
Samo da vam kazem ako niste vec vidjeli (a vjerovatno jeste) promijenili smo ime. Sada se blog zove: *zvukovi bubnjeva* Beauty&More by Maja! Haha eto da promijenim posto i nisam pisala o modi haha :)I promijenili smo i izgled bloga kao sto ste primjetili. Prosli template me je zezao sa slikama sam imala problem i tako sa tim stvarcicama. Meni se svidja novi look,a vama?
I takodje da vam se zahvalim na 3000 hiljade pregleda,znam da to nekima nije puno ali meni to puno znaci!
Hvala vam od srca!!!
Eto to bi bilo to! Hvala  vam na citanju i komentarisanju.
Byee!

2 comments:

  1. Prvo da ti cestitam na 3000 pregleda,svaka cast! Takodje,novi izgled bloga mi je odlican.Uredan,pregledan i ljijep,a i ime mi je super i to sto kazes bolje je ovo ime :D

    ReplyDelete