Friday, July 11, 2014

Alverde proizvodi

Alverde proizvode sam otkrila tek prije nekoliko mjeseci.Moja sestra je kupila jedan i otada mi se mnogo svidjaju! Oni su potpuno prirodni,znaci nemaju umjetnih boja i mirisa,nemaju hemilikalije i odicni su! Oni takodje,pored proizvoda za njegu tijela,imaju sminku!
Mozete ih naci u dm-drogeriama i kao Balea proizvodi nisu uopste skupi i nisu testirani na zivotinjama! Sada cu vam pokazati neke njhove proizvode koje sam ja koristila i koji su mi se dopali.:-D



1.Alverde mlijeko za tijelo sa jsminom.
Ovaj proizvod ima veoma prijatan miris,prija kozi, malo teze se upija ali to i nije neki veliki problem ako zelite da imate lijepu i glatku kozu! :)
2.Alverde deo roll-on aloe vera i biser.
Ovaj proizvod mi se mnogo dopao! Ima tako prijatan miris,pruza odlicnu zastitiu protiz znojenja i neugodnih mirisa.Odlican je,preporucujem svima!
3.Alverde volumen sampon maslina kana.
Ovaj sampon sam kupila prije nekoliko dana,nisam ni procitala da je za volumen,ali sve u svemu odlican je.Miris mu je prijatan i kosa posle pranja bude mekana i sjajna.Preporucijem!
4.Alverde krema za suncanje faktor 30.
Ova krema za suncanje i nije me nesto prijatno iznenadila.Tesko se razmazuje i uvijek ostane,koliko god se ja trudila,bijele boje na kozi.Ima odlican miris i vodootporan je.Sve u svemu moglo je i bolje!
I to su bili neki Alverde proizvodim koje sam ja koristila. Kao sto sam rekla otrila sam ih nedavno i odlicni su!Kupicu ih jos,naravno! :) Slobodno komentarisite i predlozite koje proizvode jos da kupim.:-D


Bye!




 



4 comments:

  1. super su ti tekstovi,i onaj o baleai i ovaj sad! samo da te pitam,posto vidim da pises i o modi i tako tim stvarima,mozes li napisati nesto o prozvodima za kosu i koje ti koristis.tj.da mi preporucis neki :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo! Evo,odmah cu se baciti na posao! :)

      Delete
  2. Ja još nisam probala ni Alverde ni Balea proizvode, nadam se da ću uskoro :). Pravim listu proizvoda ove dve marke, pa volim da pročitam svaki post na tu temu. Preporuka blogokolegenica je najbolja :).

    ReplyDelete
  3. Ja ti preporucujem da ih sto brze probas,zato sto su odlicni! :)
    I ja volim da pogledam blog na temu proizvoda koji zelim da kupim.Mislimo isto :)

    ReplyDelete