Saturday, July 19, 2014

Pakovanje za more

More! Najbolji dio ljeta,bez briga, bez obaveza! Pravi odmor! Ali prije toga treba ici i kupiti sve proizvode i sminku za more. Koje proizvode izabrati i sta sve ponijeti? Pa ako  ne znate ja cu vam pomoci!Pa hajdemo,kao i uvijek da pocnemo! ;)
 Kao prvo,vazno je zapoceti sa spremanjem bar sedmicu ranije,jer ako krenemo dan-dva prije puta u zurbi mozemo nesto zaboravitiSsada cu da napisem nesto o nekim proizvodima koje ja uvijek koristim kada sam na putu:


1.Balea after sun gel za tusiranje.
Ovaj proizvod prosto obozavam! On se korisiti posle suncanja,kada dodjemo sa plaze.Uklanja so,hlor i ostatak kreme za suncanje.Miris mu je odlican! Meni mirise na plazu i more. Hidratizira kozu posle suncanja takodje! Preporucujem,inace je limited edition pa zbog toga brzo u dm i kupujte!



2.Balea sampon i regenerator sa kokosom.
Ove proizvode sam kupila prije par dana i super su! Imaju divan miris kokosa,sto me podsjeca na ljeto. Regenerator tako dobro regenerise kosu da bude sjajna,mekana i laka za rascesljavanje.Sampon je takodje odlican! Kosa mi mirise posle  njih i bude sjajna,zato sam odlucila i da ih  ponesem ;)
3.Balea maramice za ciscenje lica.
Obozavam ih. Bas su prakticne za duga putavanja kao more! Imaju prijatan miris grejpa i odlicno skidaju sminku. Takodje kao i  sve preporucujem haha ;)
4.Balea krema za tijelo sa shea maslacem.
I ovu kremu sam nedavno kupila i super je. Lako upijajuca i fino se razmazuje.Miris me podsjeca na Nivea kremu i svidja mi se. Preporucujem!


5.Essence korektor za lice,
Ovaj korektor obavezno cu ponijeti! Obozavam ga i odlican je! Fino prekriva sve nepravilnosti na licu. Preporucujem!

6.Balea Young mini dezodorans CHIC.
Nisam ni primjetila da je Young,samo sam ga zgrabila u prodavnici.Svidio mi se na prvi  pogled (i miris)!
Tako  je mali i stane svugdje.Odlican za putovanja! Miris mu je sladkast i svidja mi se.Pruza super zastitu protiv znojenja!
7.S-he maskara long lash.
Ovu maskaru ja stalno kupujem.Svidja mi se mnogo! Nije nista BAS posebno ali je odlicna za mene.Nije ni skupa toliko. Preporucujem! :D




8.Essence stay with me longlasting lip gloss.
Ovo je takodje moj omiljeni proizvod. Obozavam ga! Ima prijatan miris i dolazi u vise boja. Svidja mi se  i kako mi stoji na usnama. Takodje toplo preporucujem!


9.Essence all about candies senka za oci.
Ova senka za oci mi je jedna od omiljenih.Ima fine boje i nisu toliko upadljive,sto  mi se svidja.Toplo preporucujem!
I to bi bili neki proizvdi koje ja nosim na more. Nadam se da sam vam pomogla u izabirnju proizvoda za more, i da ste se zabavili! Osjecajte se slobodno da komentarisete,predlazete i dajete svoja misljenja.:)


Byeee!















2 comments:

  1. Probala sam i ja onaj essence stay with me lipgloss. Super je samo sto ja imam u svjelijoj boji jedan. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super.I ja planiram da kupim jos jedan :)

      Delete