Monday, July 14, 2014

Briga o noktima

Nokti,mnogi misle da njima i ne treba neka posebna njega da ih samo treba nalakirat i to je to,ali ustvari  nije bas tako.Nokte treba njegovati da ne budu tanki,krhki i lomljivi,niko ne voli tkave,zar ne? Kaze se da su nokti odraz naseg zdravlja,zato ih treba i redovno njegovati.Evo zato cu sada napisati ponesto o njezi noktiju,pa da pocnemo! :)



Kao sto sam rekla kaze se da su nokti olicenje zdravlja,cim nam fale neki vitamini i proteini  to se odrazi i na nasim noktima. Zato je vazno pravilno unositi hranu koja je puna vitamina koji su potrebni za zdrave i lijepe nokte.
Evo nekih pokazatelja na noktima koji nam govori da nam fale vitamini:

Nedostatak proteina i vitamina C uzrokuju zanokticu, bijela pruga preko nokta ukazuje na nedostatak proteina.
Nedostatak vitamin A i kalcija uzrokuju suhoću i lomljivost.
Nedostatak B vitamina uzrokuje lomljivost sa horizontalnim i vertikalnim brazdama.
Nedostatak B 12 vitamina vodi do povećane suhoće, vrlo zaokruženih i zavrnutih krajeva noktiju i tamnih noktiju.
Nedostatak cinka može uzrokovati razvoj bijelih točkica na noktu.

 Zato cim primjetite neke od ovih pokazatelja odmah se bacite na poboljsanje vase ishrane!
Dobra ishrana je vazna za lijepe i zdrave nokte.
Grickanje noktiju?!Odmah na to zaboravite!Ako zelite lijepe i duge nokte morate odmah prestati sa tom groznom navikom.

Mi grickamo nokte kada smo pod stresom ili kada nam je dosadno,cesto sami sebe uhvatimo kako grickamo nokte ali nista ne uradimo povodom toga.I ja sam grickala nokte ali sam nasla nacine kako da se zaustavim.Danas mozete naci razna sredstva protiv grickanja noktiju koja su ili gorka ili strasno ljuta.POsle nih u ustima dugo ostane neprijatan ukus i vi prosto nikad vise ne pozelite da grickate nokte.Ali ima i jednostavnije resenje koje sam ja upotrebljavala.Ja sam isla kod manikira ili sam sama sepi lakirala nokte tako da budu lijepi i da mi prosto bude zao da ih grickam. I tako sam radila dok jednostavno se nisam rijesila obe grozne navike! Skroz lako,zar ne?


Takodje,ne treba imati stalno nalakirane nokte,treba ih posle 21 dan pustiti da se ''odmore'' i regenerisu. 1 sedmica bi bila dovoljna da se pore na noktima otvore i nokti da se regenerisu.Mazite kremom kozu oko noktiju da bi sprijecili pojavu nastajanja zanoktica.

E sada prelazimo nasredjivanje noktiju! :D
1.Uklanjananje kozice za lijepsi i duzi izgled noktiju.
Prije ovoga moramo ruke potopiti u toplu kupku,da bi se kozice na noktima omksale i lakse uklonile.Kozicu nemojte rezati makazama,nego ih metalnim,gumenim ili drvenim stapicima koji su namijenjeni za ovu svrhu  gurnite ka korijenu nokta. Posle ovog koraka nokti ce biti spremni i pre svega uredni za lakiranje.To ce i suzbiti i nastajanje zanoktica.



2.Oblikovanje turpijom.
Nakon sto ste vrhove prstiju kratko namakali te potisnuli kozicu, nokte je potrebno oblikovati turpijom. Prvo upotrijebite grublju turpiju. A, za zavrsnu obradu turpiju njeznih zrnaca kako bi se eventualne nepravilnosti zagladile, a nokat ne bi oštetio. Takodje prilikom turpijanja pripazite da turpiju povlacite uvijek u jednom smjeru jer cete time sprijesiti „listanje“ noktiju.
3.Zavrsni korak-lakiranj.
Prije nanosenja laka nokte ocistite vaticom natopljenom u toniku za lice ili ih jednostavno obrisite suvom krpicom. Tako cete ukloniti sve eventualne masnoce s nokta kako bi se lak bolje primio. Kao prvi sloj nanesite bezbojni lak za nokte. On ce zagladiti neravnine nokta, zbog kojeg bi lak u boji mogao biti neuredan. Osim toga, uz podlogu od bezbojnog laka, lak u boji duze ce ostati lijep i uredan. Prvi sloj laka dobro posušite, a zatim nanesite lak u najludjim,najkeativnijm i najlijepsim bojama! Pustite mastu na volju i stvorite prelijepe sare na noktima.:)


I to bi bilo to! Nadam se da sam vam pomogla i da ste se zabavili citajuci ovo! Osjecajte se slobodno da komentarisete i predlazete sta bih mogla pisati.

Byee!

P.S.danas ce izaci Balea proizvodi na engleskom.

No comments:

Post a Comment