Thursday, July 10, 2014

Balea proizvodi

     Balea proizvodi su moji number one proizvodi za njegu lica i tijela.Imaju sve sto je jednoj zeni (i muskarcu) potrebno za njegu,od proizvoda za kosu do proizvoda za depilaciju. Oni su stvarno must have proizvodi!

Mozete ih naci u dm-drogeriama i nisu uopste skupi,a sto je najbolje nisu testirani na zivotinjama! :) Sada cu pricati o nekim proizvodima koje sam ja koristila i koji su mi se naravno svidjeli!
                                      


1.Balea bodylotion sa mlijekom i medom je prava stvar za isusenu kozu!
Ima veoma prijatan miris i njegovi sastojci pomazu isusenoj kozi. Preporucujem ga svima!
2.Drugi proizvod za danas je Balea gel za umivanje lica
Gel je za normalnu do mjesovitu kozu lica.Jednostavno ga obozavam! Lice mi bude cistije i ne peruta se.
Ovo morate imati u svojoj balea kolekciji!
3.Balea Med Ultra Sensitive mlijeko za ciscenje
Ovaj proizvod sam kupila nedavno i mogu vam reci da sam prijatno odusevljena.Posto imam ovako malo problematicniju kozu ovo mlijeko mi stvarno odgovara! Dobro mi ocisti lice i lako skida sminku. Tekstura mi se svidlja,lagana je i lako se umasira u kozu! Preporucujem! 

4.Balea Regenerator za suhu i oštećenu kosu Mango i aloe vera.
Proizvod je savrsen!Cism sam ga ugledala u radnji odmah sam ga kupila! Tako mi regenerise kosu da bude svilenkasta i sjajna.Miris mu je takodje odlican.Toplo preporucujem!


 
5.Balea young soft&care maramice za skidanje sminke.
Vec mjesecima ih upotrebljavam i odlicne su! Dobro skidajau sminku,ne peku i imaju divan miris grejpa!Takodje mogu da stanu u svaku torbicu! Odlicna su za duga putovanja! Ovo stvarno morate imati!
6.Balea dezadoransi.
Kupovala sam ih mnogo,koji mi se svidi ja njega uzmem zato sto su odlicni! Nisu skupi uopste i mnogo lijepo mirisu!Takodje nude oslicni zastitu protiv znojenja!Pokusavam da uzimam sto vise dezadoranasa koji u sebi ne sadrze aluminijum i mogu vam reci da je Balea pobijedila!Toplo preporucujem.
I to su bili neki Balea proizvodi koje ja koristim.Naravno ima ih jos ali izdvojila sam one koje su se meni dopali najvise.Naravno imam u vidu da kupim jos njihovih odlicnih proizvoda!Nikad ih nece biti dosta! :)
Slobodno komentarisite i predlozite mi neke vase omiljene Balea proizvode! 
Bye!

No comments:

Post a Comment