Friday, July 11, 2014

Njega kose i proizvodi za kosu

E ovako,pitali ste me da  nesto napisem o njezi kose i koje proizvode ja upotrebljavam. Pa evo da pocnemo! :)

Kao prvo zapocecu nekim savjetima za njegu kose.
-Kosa se treba sto redovitije prati,cim se umasti najbolje je odmah oprati.
-Redovno cetkati kosu.
-Ne treba koristit previse balzama za kosu,to moze dovesti do toga da se kosa brze masti
-Znam da ste culi brojne sampone i balzama protiv ispucalih krajeva,ali najbolje je cim se pojave osjeci ih!
-Razne sprave za kosu (pegle,figaro)je polako unistavaju i cine grubom tako da je naljbolje ih,po mogucnosti sto vise zbjegavati.
 -Kosa otpada najvise kad smo pod stresom tako da je najbolje da ''calm down'' ;)
-Ako zelite da pravite  komplikovane frizure najbolje je da to radite kad je kosa masna.
-Za bolji volumen osisati se slojevito.

I to su bili neki savjeti za njegu kose,sada cu da napisem nesto o nekim proizvodima koje ja koristim ili sam ih koristila,i koji su mi se naravno dopali!



1.Schauma Q10 sampon za jacanje kose.
Ovaj sampon sam koristila do prije nekoliko dana i svidio mi se.Regenerise kosu i cini je jacom, ima lijep miris i kosu cini sjajnom.Preporucujem svima sa malo slabijom kosom.
2.Garnier sampon sa jajetom za suvu kosu.
Ovaj sampon je odlican! Znam da sam ga kupila jednom davno, prije nekoliko mjeseci i bila sam odusevljena. Jeste da je malo skuplji ali vrijedi! ;) Miris mu je takodje prijatan.Taman ste me podsjetili da ga  kupim :)
3.Balea regenerator za suvu i ostecenu kosu Mango&Aloe Vera
Vec sam pisala o ovom regeneratoru,ali nema veze. Ovaj proizvod za kosu mi se bas svidio,odlican je! Ima divan miris i kosa posle njega bude mekana i sjajna! Preporucujem!
4.Nivea shine finish diamond gloss.
Odlican je! Koristim ovaj sprej za zavrsni ''dijamantski'' sjaj kose i veoma sam zadovoljna efektom.Prskam ga po suvoj kosi ili vec sredjenoj frizuri.Toplo preporucujem!
5.Alverde sprej za kosu.
Koristim ovaj sprej za lakse rascesljavanje i sjaj kose. Kosa mi se lako upetlja i ovaj sprej stvarno pomaze! Odlican je i ima fini miris i kosa poslije njega bude sjajna i mekana. Takodje preporucujem svima!
I to bi bili neki preparati koje ja koristim za njegu kose! :) Nadam se da vam je pomoglo. Svoje predloge i pitanja mozete ostaviti u komentarima!

Byee!








1 comment:

  1. A da li bi mogla da napises neto o modi,mislim kao odjeca za ljeto i sta treba oblaciti?

    ReplyDelete