Saturday, July 26, 2014

Essence stay with me sjaj za usne

Ah taj stay with me! Definitivno moj omiljeni sjaj za usne! Probala sam mnoga Essence sjajila za usne i vecina njih nije bila tako dobra,brzo su nestajala sa mojih usana i nisu se uopste vidjeli! Ali sve se to promijenilo kada sam  kupila Stay with me.


Ova sjajila su odlicna! Imaju super teksturu,usne mi budu tako reci glatke i hidratizirane.Dugo traju i ne upadaju u usna ''udubljenja'' i kutkove.Mozete ih naci u 6 ili 10 (?) boja,koje su savrsene.
Krecuci se od lijevo ka desno:My&my ice cream,I like cotton candy,Candy bar,Trendsetter,Kiss kiss kiss i Berry me.Ja ih imam samo dvoje( :( )I like cotton candy i Trendsetter,ali namjeravam da ih kupim jos naravno.


Jedino sto mi se kod njih ne svidja je aplikator.Jeste da izgleda kao da je super za usne ali nije.Super je za donju usnu ali za gornju vec morate da se malo potrudite.Imate sliku ispod.


Ovaj sjaj toplo preporucujem!
Slobodno komentarisite i  predlazite.
Bye!
























No comments:

Post a Comment