Tuesday, July 22, 2014

Proizvodi za osjetljivu kozu

Pitali ste me  da napisem post o proizvodima za osjetljivu kozu,pa hajde (kao i uvijek) da pocnemo! :D

Osjetljiva koza je ona koja se lako nadrazi raznim proizvodima koje se koriste za njegu,pa je zato teze naci onaj proizvod koji vam nece nadraziti kozu.Ja i nemam toliko osjetljivu kozu ali mi se ponekad moze nadraziti,tako da znam taj osjecaj ;)Evo nekih proizvoda koje ja koristim ili sam cula da je dobar za osjetljivu kozu:



1.Balea MED mlijeko za ciscenje lica:
Odlicno je! Inace Balea MED proizvodi su za osjetljivu kozu,tako da birajte njih ako imate problema sa kozom.Kao sto sam rekla ovo mlijeko je odlicno,stvarno mi ne nadrazuje kozu lica i lice mi posle njega bude mekano i cisto. Toplo preporucujem!





2.Balea MED krema za lice.
Super!Malo joj je vodenasta struktura pa treba dodati malo vise ali bas lijepo koza reaguje na nju.Lijepo se upije i koza ostane svijeza posle nje.Ne vrati se suvoca kao kod nekih krema.Kao i svi Balea MED proizvodi ne sadrzi boje,konzervanse,parfeme..


3.Balea MED krema za ruke.
Ovaj proizvod nisam licno probala,ali mi je prijateljica rekla nesto o njemu posto ona ima osjetljivu kozu.Krema je super,gusce je teksture i lako se razmazuje po rukama.Najbolje je nanostiti je prije spavanja,pa se probuditi sa rukama iz snova! Preporucujem!

4.Kozij sapun.
Odlican prirodni proizvod! Prija svakoj vrsti koze i ne izaziva nikakve nadrazaje.Mozete ga naci u odabranim supermarketima ili apotekama.Skuplji su oko 10 do 15km sve zavisi od dodataka i namijene.Svima preporucujem!




5.Mixa proizvodi.
Ove proizvode nisam probala jos uvijek ali namjeravam,cula sam da su super za osjetljivu kozu i svi je preporucuju.Ona je proizvedena u Francuskoj i namjenjena je osjetljivoj kozi.Mozemo naci i Baby proizvode njihove marke. Cijene su im malo skuplje ali kazu da vrijede svaku paru. Preporucujem!




I to bi bilo to! Nadam se da sam vam pomogla! Slobodno komentarisite i  predlazite!
Hvala na citanju.

Bye!












No comments:

Post a Comment