Sunday, July 20, 2014

Essence proizvodi

Essence proizvodi su takodje proizvodi koji mi se svidjaju.Oni proizvode sminku,parfeme i lakove,i super su.Mozete ih naci u skoro svakim kozmetickim prodavnicama i skuplji su od Balea i Alverde proizvoda ali vrijede.;)

Sada cu da napisem nekoliko proizvoda koje ja koristim i koji mi se svidjaju,pa da kao i uvijek pocnemo!




1.Essence all about candies senka za oci.
Ovu senku obozavam! Boje su odlicne i nisu previse upadljive.Nemam sta vise da kazem,samo da su odlicne! Preporucujem!

2.Essence stay with me lipgloss.
Ovo mi je takodje jedan od omiljenih essence proizvoda.Prosto ga obozavam.Dolazi u vise boja i dugo ostaju na usnama.Ovo morate imati! :D

3.Essence coverstick.
Odlican! Ovaj korektor je najbolji od svih koje sam koristila.Dobro prekriva sve nepravilnosti na licu.On je svijetlije boje,sto odgovara mom licu.Toplo preporucujem!

4.Essence mono senke.
Mnoge sam ih koristila,i super su.Mozete ih naci u milion boja.Prakticne su i super izgledaju na ocima.Zato brzo u najblizu kozmeticku prodavnicu i izaberite vasu boju!

5.Essence Candy Shop parfem.
Mmm odlican slatkasti miris. Stvarno podsjeca na prodavnicu slatkisa! :) Ne mogu tacno da mu odredim miris. Podsjeca me na vaniliju,secer,cokoladu,bombone...Haha!A i pakovanje mu je preslatko! Odlican za ljeto!Toplo preporucujem!

6.Essence lakovi.
Ah te boje! Ove lakove mozete naci u milion boja. I mnogo mi se svidjaju,samo sto su malo skupi: oko 3,50km a i lako se zgusnu! Ali i pored toga oni su odlicni! Preporucujem!


I to bi bili neki Essence proizvodi koje ja koristim.Nadam se da ste se zabavili citajuci moj post! Osjecajte se slobodno da komentarisete,predlazete i pitate!


Byee!
















.

1 comment: